Kategoria: Poradnik E-commerce

Poradnik E-commerce w którym zebrane są wszystkie porady dotycząc jak radzić sobie z codzinnymi wyzwaniami w e-handlu,


Migracja SEO dla KROSS

Migracja KROSS na Magento 2

W swoim SEOwym życiu wykonałem wiele migracji serwisu w najróżniejszych wariantach. Wykonywałem in-house migracje dla Touroperatora TUI, dla Grecos Holiday czy kilkanaście mniejszych migracji dla klientów agencji SEO w których pracowałem. Część z nich była trudna szczególnie te dla dużych...

CTR (Click-Through Rate) – co to jest?

Optymalizacja CTR – jak zwiększyć liczbę kliknięć na Twoją stronę W dzisiejszym zatłoczonym świecie internetu, skuteczność reklam i treści online mierzona jest między innymi za pomocą wskaźnika CTR, czyli Click-Through Rate. CTR to odsetek użytkowników, którzy kliknęli w daną reklamę...

Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje?

Sklep e-commerce

Pytanie: dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje? pojawia się bardzo często w różnych rozmowach o tym jak dalej prowadzić marketing internetowy. Często za złą sprzedaż na sklepie właściciel sklepu obwinia agencję SEO, dom mediowy ale w wielu przypadkach nie jest to...

Sposoby rozliczeń pozycjonowania

Sposoby rozliczeń pozycjonowania to temat rzeka. Rodzaj rozliczenia w dużej mierze zależy od wielkości strony, spodziewanych efektów, czy mamy do czynienia ze sklepem internetowym czy prostą stroną wizytówką. Oczywiście ważnym czynnikiem jest też klient który często ma własne preferencje. (więcej…)

GetResponse obniża ceny marketing automation

GetResponse Logo

Marketing Automation GetResponse w nowej, niższej cenie W fazie testów modułu Marketing Automation klienci GetResponse stworzyli blisko 11 tysięcy cykli automation, wysyłając 4 miliony wiadomości. Po udostępnieniu modułu również dla nowych klientów, GetResponse obniża dla nich ceny najpopularniejszych pakietów. (więcej…)

Aftermarket.pl – problem

Aftermarket

W ostatnią sobotę zostałem zaalarmowany podczas rozmowy telefonicznej że coś złego dzieje się w aftermarkecie i że mam sobie poczytać PiO i Dziennik Internautów. (więcej…)