Migracja SEO dla KROSS
W swoim SEOwym życiu wykonałem wiele migracji serwisu w najróżniejszych wariantach. Wykonywałem in-house migracje dla Touroperatora TUI, dla Grecos Holiday czy kilkanaście mniejszych migracji dla klientów agencji SEO w których pracowałem. Część z nich była trudna szczególnie te dla dużych...
CTR (Click-Through Rate) – co to jest?
Optymalizacja CTR – jak zwiększyć liczbę kliknięć na Twoją stronę W dzisiejszym zatłoczonym świecie internetu, skuteczność reklam i treści online mierzona jest między innymi za pomocą wskaźnika CTR, czyli Click-Through Rate. CTR to odsetek użytkowników, którzy kliknęli w daną reklamę...
Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje?
Pytanie: dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje? pojawia się bardzo często w różnych rozmowach o tym jak dalej prowadzić marketing internetowy. Często za złą sprzedaż na sklepie właściciel sklepu obwinia agencję SEO, dom mediowy ale w wielu przypadkach nie jest to...
Jak długo trzeba czekać na efekt pozycjonowania?
Kolejny czadowy temat po rozliczeniach pozycjonowania to odwieczne pytanie: jak długo trzeba czekać na efekt pozycjonowania? Oczywiście odpowiedź nie jest ani prosta a tym bardziej nigdy nie jest satysfakcjonująca dla klienta. (więcej…)
Sposoby rozliczeń pozycjonowania
Sposoby rozliczeń pozycjonowania to temat rzeka. Rodzaj rozliczenia w dużej mierze zależy od wielkości strony, spodziewanych efektów, czy mamy do czynienia ze sklepem internetowym czy prostą stroną wizytówką. Oczywiście ważnym czynnikiem jest też klient który często ma własne preferencje. (więcej…)
GetResponse obniża ceny marketing automation
Marketing Automation GetResponse w nowej, niższej cenie W fazie testów modułu Marketing Automation klienci GetResponse stworzyli blisko 11 tysięcy cykli automation, wysyłając 4 miliony wiadomości. Po udostępnieniu modułu również dla nowych klientów, GetResponse obniża dla nich ceny najpopularniejszych pakietów. (więcej…)
Aftermarket.pl – problem
W ostatnią sobotę zostałem zaalarmowany podczas rozmowy telefonicznej że coś złego dzieje się w aftermarkecie i że mam sobie poczytać PiO i Dziennik Internautów. (więcej…)