Skuteczny handel w internecie (e-commerce) to bardzo złożony proces. Wiele osób myśli że jak założy sklep internetowy to samo zacznie się sprzedawać – nic bardziej mylnego. Dlatego dla sklepów internetowych mamy kompleksową usługę która pozwoli rozkręcić sprzedarz.
E-commerce początki
Nim zaczniemy mysleć o sprzedaży internetowej trzeba sobie zadać jedno bardzo proste pytanie: czy mam produkt na który będzie popyt. Wiele e-commerce które obserowowałem a które przychodziły do agencji, czy to prywatnie nie spełniały tego warunku i już na starcie było wiadomo że to się nie uda. Często klient szedł w zaparte i kazał realizować swój sen o potędze ale później rynek to weryfikował

Co więc powinien mieć dobry e-commerce żeby sprzedawać:
- Dobry produkt
- Dobrą cenę
- Pomysł na stronę
- Przyjazny cały proces zakupowy
- Dobry marketing
- Szybki czas realizacji zamówienia
Brzmi prosto? Tak nie jest bo ogarniecie tego wszystkie udaje się tak naprawdę niewielu szczególnie w dobie duzej konkurencji wielkich marketplaców jak Allegro, Temu czy Erli które zawłaszczają dużą część klientów właśnie robiąc bardzo dobrze wszystkie rzeczy z powyższej listy.
Najważniejsze żeby w e-commerce te wszystkie rzeczy zagrały jednocześnie – nawet przy najlepszym produkcie bez marketingu nie uda się go sprzedać i na odwrót bez dobrego produktu nawet dobry marketing nie pomoże bo i tak się znajdzie się marketplace który zrobi to z większym budżetem i bardziej efektywnie.
Usługa E-Commerce
Jak możemy pomóc w rozkręceniu Twojego sklepu. Oczywiście jak większość agencji skupimy się głównie na marektingu ale z racji doświadczenia we współprowadzeniu sklepów internetowych, pracy dla wielkich podmiotów e-commerce wejdziemy w temat trochę głębiej
Jeżeli zaczynasz myśleć nad sklepem:
- Zaoferujemy pomoc przy doborze optymalnej platformy
- Sprawdzimy ceny konkretncji, zrobimy analizę innych sklepów
- Wykonamy sklep lub jeżeli będzie to coś bardzo dużego to polecimy firmę która zajmie się pracami developerskimi
- Przygotujemy optymalną dla wyszukiwarek i użytkownika strukturę sklepu
- Zoptymalizaujemy front sklepu tak aby UXowo było to najlepsze
- Zaproponujemy rozwiązania takie jak: formy płatnosci, wspomagacze konwersji
- Wykonamy testy obciążeniowe i użytkowe tak aby była pewność że zawsze i u wszystkich to dobrze działa
- Ogarniemy marketing tak aby koszty nie zabiły sklepu już na starcie
Jeżeli już masz działajacy sklep ale nie przynośi on spodziewanych zysków
Potrzebujesz więcej sprzedaży?
- Zrobimy audyt z analytics, audyt UX, SEO i kampanii
- Sprawdzimy produkt i konkurencje
- Zoptymalizujemy sklep pod kątem zwiększenia konwersji
- Zoptymalizujemy kampanie marketingowe
- Odpowiemy na pytania co jeszcze i wdrożymy to w życie
Ile kosztuje E-commerce
Tak naprawdę usługa u nas jest zawsze kalkulowana indywidualnie: bo czym innym jest prowadzenie sklepu na pltaformie enterprise z tysiącami produktów a czym innym mały sklep hobbystyczny. Nie da sie wszystkich sklepów wrzucić do jednego wora. Niedoszacowanie budżetów i kosztów i w dużym sklepie spowoduje że działania mogą być niezauważalne a przy małym sklepie za duży budżet może spowodować że koszty zabija interes.
Sam e-commerce to nie jest już tania zabawa jak jeszcze było lata temu. Wtedy była duża szansa że prosty sklep + minimalne nakłady na reklamę wystarczyły do podbicia swojej branży. Dziś większość firm oferujacych produktu w sklepach stacjonarnych czy produkujące je ma swój własny e-commerce + pojawiły się olbrzymie marketplace takie jak allegro, shein, temu czy erli które oferuja wszystkie znane ludzkosci towary, w dobrych cenach i z bardzo dobrym procesem zakupowym.
Czy to znaczy że wchodzenie w e-=commerce w dziejszych czasach nie ma sensu? Oczywiście że ma sens tylko że trzeba sobie zdawać sprawę jak skomplikowany to jest biznes i odpowiednio się do niego przygotwać, mieć pomysł, włożyć w to dużo wysiłku i mieć partnera z doświadczeniem który pomoże przejść cały ten proces.
Nasze doświadczenie w e-commerce
Jest spore 🙂 Pracowaliśmy w takich sklepach internetowych jak
- tui.pl – sprzedaż wycieczek online
- kross.pl – sprzedaż rowerów i akcesoriów rowerowych
- okazje.info – porównywarka cenowa
- allani.pl – porównywarka cen
- grecos.pl – sprzedaż wycieczek online
i wiele wiele innych – cięzko to zliczyć szczególnie przy pracy dla wielu agencji SEO
Jak zacząć?
Napisz do nas – umówimy spotkanie, przegadamy temat, rozkominmy co i jak i przedstawimy nasza koncepce na sklep. W ofercie będą zawarte wszystkie najważniejsze czynniki które doprowadzą do sukcesu Twojego ecommerce.
W jednej ofercie dostaniesz wycenę na usługę SEO, PPC, UX i ogarniecię infrastruktury
Skorzystaj z formularza