Marketing Automation GetResponse w nowej, niższej cenie
W fazie testów modułu Marketing Automation klienci GetResponse stworzyli blisko 11 tysięcy cykli automation, wysyłając 4 miliony wiadomości. Po udostępnieniu modułu również dla nowych klientów, GetResponse obniża dla nich ceny najpopularniejszych pakietów.
GetResponse, wiodący dostawca narzędzi online marketingowych, przygotował ofertę specjalną dla nowych użytkowników. Do końca listopada mogą oni kupić wybrane pakiety, w tym narzędzia marketing automation, w o połowę niższej, promocyjnej cenie.
Marketing Automation od GetResponse – narzędzie z dużym potencjałem
Statystyki dotyczące marketing automation są bardzo obiecujące:
- 3/4 marketerów twierdzi, że automatyzacja pozwala im wydajniej pracować i oszczędzać czas,
- 80% użytkowników zauważyło zwiększenie liczby leadów, firmy korzystające z marketing automation mają o 53% wyższy wskaźnik konwersji.
Nic więc dziwnego, że ten temat cieszy się coraz większą popularnością – nie tylko wśród korporacji. Promocyjna oferta GetResponse jest skierowana przede wszystkim do małych
i średnich firm oraz do początkujących marketerów.
„Blisko 80% firm wdrażających marketing automation w USA to małe i średnie firmy.
W zeszłym roku ta liczba sięgnęła prawie 30000 – mówi Daniel Brzeziński, vice prezes GetResponse. Jak widać, inwestycja w marketing automation nie musi wiązać się z dużymi kosztami i nakładem pracy. Chcemy pokazać, że mniejsze firmy też mogą skorzystać wprowadzając automatyzację. Przy użyciu zaawansowanych, a jednocześnie prostych w użyciu narzędzi, mogą ze swoich biznesów „wyciągnąć” więcej, niż się wydaje.”
Nawet 2050zł oszczędności do końca roku
Oferta GetResponse jest skierowana do nowych klientów, w tym do posiadaczy aktywnych kont testowych. Użytkownicy, którzy w listopadzie kupią konto PRO lub MAX, do końca roku mogą zyskać od 165zł do 2050zł, w zależności od wybranego pakietu. W ramach planów PRO i MAX zyskują dostęp m.in. do rozbudowanego pakietu landing pages, webinarów, funkcji multi-user oraz Marketing Automation – w tym także do dedykowanych narzędzi dla branży e-commerce.
Z oferty można skorzystać na tej stronie.
O firmie
GetResponse obsługuje ponad 350 000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,6%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.
Więcej informacji
Anna Złoczewska
PR & Marketing Specialist
tel. +48 609 708 991
Komentarze (0)