
Grecos Holiday e-commerce
Projekt e-commerce dla Touroperatora zajmującego się sprzedażą wycieczek do Grecji.
Celem projektu było możliwie jak najlepsze przeniesienie całej oferty firmy Grecos na nową platformę która bardzo mocno różniła się od poprzedniego rozwiązania. Najważniejsze było zapewnienie jak najlepszego dostępu do oferty, poprawa sprzedaży, współczynnika konwersji oraz wygenerowanie możliwie jak najlepiej konwertującego ruchu.
Potrzebujesz więcej sprzedaży?
Projekt zakończył sie w 2020 roku olbrzymim sukcesem bo pomimo zmiany platformy, olbrzymich problemów z poprzednim skryptem serwis nie utracił ruchu a powoli w czasie zaczął go zyskiwać.

W prace nad serwisem było zaangażowane wiele osób i wiele zespołów. Blinked koordynowało prace wszystkie prace zarówno programistyczne jak i te zwiazane z marketingiem internetowym.
Zakres projektu Grecos Holiday E-commerce:
- Budowanie nowego serwisu
- Przekierowania do zmienionej struktury
- Zwiększenie ruchu SEM/Display – organizacja kampanii
- Prace nad wydajnością serwisu – testy JMETER, Gatling
- Wprowadzenie narzędzi analitycznych, do monitoringu
- Optymalizacja po SEO, pozycjonowanie