Blog

Strona: 2 z 5

Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje?

Sklep e-commerce

Pytanie: dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje? pojawia się bardzo często w różnych rozmowach o tym jak dalej prowadzić marketing internetowy. Często za złą sprzedaż na sklepie właściciel sklepu obwinia agencję SEO, dom mediowy ale w wielu przypadkach nie jest to...

Słowa kluczowe (Keywords)

Co to są słowa kluczowe? Słowa kluczowe, zwane również keywords, to wyrażenia lub frazy, które najtrafniej opisują tematykę danej strony internetowej. Są to pojęcia, które potencjalni użytkownicy wpisują do wyszukiwarek, szukając informacji na dany temat. Wybór odpowiednich słów kluczowych ma...

Nagłówki (H1, H2, H3, etc.)

Nagłówki H1, H2, H3 w SEO

Nagłówki to bardzo ważna część każdej witryny. Przede wszystkim zwiększą czytelność treści, pozwalają też odpowiednio podzielić cały content na sekcje i są istnotne z punktu widzenia pozycjonowania witryny. Oczywiście ostatnia część zdania to dość kontrowersyjna teza bo o ile kiedyś...

Meta description – opis strony

Meta opis description

Meta description kiedyś w SEO było dość istotnym elementem wpływajacyn na pozycję witryny. Od lat jednak podobniej jak meta keywords nie ma wpłynu na pozycje w wyszukwiarce. Jednak czy jego używanie jest bez sensu? Wszystko zaraz wyjaśnie Czym jest meta...

Zmiany Google wrzesień 2024

Google update wrzesień 2024

Od jakiegoś czasu znowu w google coś się miesza. Postanowiłem zebrać ostatnie zmiany w algorytmie google we wrześniu 2024. Indexing API Pojawił sie bardzo ciekawy komunikat google informujacy o tym że wszystkie zgłoszenia przez indexing API zostana poddane dość rygorystycznemu...

Pozycjonowanie w rozliczeniu za pozycje

Pozycjonowanie w rozliczeniu za pozycje to od zawsze był standardowy sposób rozliczenia pozycjonowania. I o ile logicznym wydaje sie płacenie części abonamentowej + premii za efekt w postaci widoczności, ruchu itp to w Polsce od zawsze panowała opcja rozliczania się...

Liczba fraz w wycenie SEO

Dobór słów kluczowych SEO jest jak ruletka?

Liczba fraz w wycenie SEO - taki temat ostatnio pojawił się u mnie na tapecie po zapytaniu od jednego z potencjalnych klientów. Pytanie było dość ciekawe: a ile słów kluczowych jest w ofercie? Liczba fraz w wycenie SEO Pytanie od...

SEO crawler – alternatywa dla Screaming Frog

SEO Auditor Export

SEO Crawler początek Podstawą każdego porządnego audytu strony jest poznanie struktury danego serwisu. Na tej samej zasadzie jak crawlery w narzędziach pozycjonerskich działają tez wyszukiwarki internetowe które crawluja nasz serwis, sprawdzają parametry podstron i indeksuja je w swoich zasobach. Do...

HTTPS / SSL czy wpływa na pozycjonowanie

HTTS/SSL certyfikat

Zalety stosowania protokołu SSL Używanie protokołu SSL zapewnia większą prywatność i bezpieczeństwo niż nieszyfrowane połączenie sieciowe. Ogranicza ryzyko przechwycenia informacji i wykorzystania ich do niewłaściwych celów przez osoby trzecie. Dodatkowo jest też wykorzystywane jako czynnik rankingowy w wyszukiwarce. Postatam się...